domingo, 11 de novembro de 2012

Lareiras

Está um frio de rachar, mesmo! Tenho de me resignar. Sofro imenso com o frio, tenho sempre as extremidades geladas e nunca sei o que hei de vestir. Mas pronto, há que aceitar.
Ainda assim, consigo encontrar aspetos positivos: podemos, nas confortáveis tardes e noites passadas em casa a fazer álbuns de fotografias, bricolage, reavivar memórias, aproveitar também para ficar enroscadinhos no sofá, em frente a uma lareira.
Aqui ficam algumas ideias...

Fireplace - A mirror above a mantel in a living space with a white floor lamp and a linen couch

Fireplace - A leather occasional chair beside a double-sided fireplace

Fireplace - A streamlined mantel decorated with books and art objects

Fireplace - A negative-exposure artwork of Marilyn Monroe hung above a fireplace

Fireplace - Vases of pink peonies atop a black marble mantel

Fireplace - Logs in a white-painted brick fireplace

Fireplace - A blue end table beside a fireplace

Fireplace - Brick flooring and a faux-marble mantel in a family room

Fireplace - A patterned rug in front of a white mantel surrounded by plants and sconces

Fireplace - A portrait of a dog above a mantel decorated for the holidays

Fireplace - A bust and framed art on a white fireplace mantel

Fireplace - A convex mirror hung above a white mantel

Fireplace - A white chair beside a two-sided painted-brick fireplace

Fireplace - A brown roll-arm couch, a wooden coffee table, and white metal chairs in a paneled living room





2 comentários:

  1. Como sempre muito interessante! Parabéns à minha prima! KISS!!

    ResponderEliminar
  2. também tenho um post na forja sobre o assunto! Olha eu já cá canto e gostaria de te convidar a juntares-te a mim também!

    beijinhos e obrigada pela visita

    ResponderEliminar